Op de site zie je een kleine greep uit ons assortiment. Mocht je hieruit direct al een keuze hebben gemaakt dan kun je je bestelling meteen plaatsen. Wij zullen de bestelling dan in gang zetten en contact met je opnemen.

Daarnaast ben je natuurlijk van harte welkom in de winkel om rustig rond te kijken en je te laten adviseren. Dit kan tijdens de openingstijden op dinsdag en donderdag tussen 13.30 uur en 17.30 uur en op zaterdag tussen 10.00 uur en 14.00 uur.
Mocht het niet lukken om binnen onze openingstijden langs te komen dan is het mogelijk om buiten de openingstijden een afspraak te maken om alsnog in de winkel te komen kijken en bestellen.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan via de webshop / in de winkel / via e-mail / telefonisch / of op afspraak.

Wat is de levertijd?

De levertijd voor de meeste producten is ongeveer 1 week. Voor beelden die niet op voorraad zijn in de winkel is de levertijd in overleg. Voor op maat gemaakte onderscheidingen is de levertijd op aanvraag. Wil je een bestelling sneller ontvangen, neem dan even contact met ons op over de mogelijkheden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95. De verzendkosten voor België bedragen € 10,50

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wanneer je een bestelling plaatst in de webshop kun je kiezen voor directe betaling via ideal of je kunt het bedrag zelf overmaken nadat je de factuur hebt ontvangen.
Bij artikelen die worden opgehaald in de winkel vragen wij je deze contant af te rekenen. Voor bestaande klanten is het mogelijk om de factuur achteraf over te maken. Alle bedragen vermeld op de site zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Artikelen die op maat gemaakt zijn (gegraveerd of gelaserd) kunnen niet worden geretourneerd.

Ik heb een vraag die niet in de lijst staat, wat nu?

Stuur ons een mail of bel ons en stel je vraag. We zullen proberen deze vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. De contactgegevens vind je “hier”