Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan in de winkel / via e-mail / telefonisch /  via een bericht op Facebook of op afspraak.

Wat is de levertijd?

De levertijd voor de meeste producten is enkele dagen Voor beelden die niet op voorraad zijn in de winkel geldt een levertijd van 2 á 3 weken. Voor op maat gemaakte onderscheidingen is de levertijd op aanvraag. Wil je een bestelling sneller ontvangen, neem dan even contact met ons op over de mogelijkheden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Zodra je bestelling akkoord is ontvang je de factuur. Dit bedrag kun je vervolgens via de bank overmaken op onze rekening. Bij artikelen die worden opgehaald in de winkel vragen wij je deze contant af te rekenen. Voor bestaande klanten is het mogelijk om de factuur achteraf over te maken. Alle bedragen vermeld op de site zijn inclusief BTW.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Stuur ons een mail met je klacht. Na ontvangst van je klacht sturen wij je een bevestiging en laten we je weten op welke termijn we met een oplossing komen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Artikelen die op maat gemaakt zijn (bijvoorbeeld gegraveerd of gelaserd) kunnen niet worden geretourneerd.

Ik heb een vraag die niet in de lijst staat, wat nu?

Stuur mij een mail of bel mij en stel je vraag. Ik zal proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. De contactgegevens vind je hier.